Klachten & Garantie

Heb je een klacht?

Het kan helaas voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Onze excuses daarvoor.

"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@monstock.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Garantie

Wettelijke garantie

Voor ieder product geldt de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat een product bij levering in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Dit kan zijn reparatie of vervanging van het betreffende product of terugbetaling van het door jou betaalde aankoopbedrag.

Een melding die betrekking heeft op wettelijke garantie kun je rechtstreeks doen via info@monstock.nl.

Fabrieksgarantie

Het kan zijn dat er ook sprake is van fabrieksgarantie, dit is een aanvullende garantie op de wettelijke garantie die wordt gegeven door de fabrikant of importeur . De fabrikant of importeur kan hierbij zelf voorwaarden stellen aan de garantie. De garantietermijn kan per fabrikant/importeur verschillen. De fabrieksgarantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten. Gaat een product defect binnen de fabrieksgarantie termijn, ook dan kun je dat melden via info@monstock.nl. Wij zullen dan namens jou de kwestie voorleggen aan de betreffende leverancier.